Kérdése van? Keressen minket! Tel.: 06 1 603 9878 e-mail: info@professionalfishing.hu

Etetőanyag

A csonti csaliként már sokszor bizonyított. Mi megtaláltuk és etetőanyagba kevertük azt az ízanyagot, ami annyira vonzóvá teszi a kis kukacokat a halak számára. A barna alapváltozat 2009 óta nagyon sikeresen szerepelt a horgászatok alkalmával. Főként meleg vízi pontyozáshoz, kárászozáshoz javasoljuk.

​Kiszerelés: 1Kg/db

Leginkább meleg vízben működő zöld etetőkeverék. Kolbászos lágy pellettel nagyon ütős párosítás lehet nyáron. A kisebb és nagyobb pontyok egyaránt harapnak rá. A fokhagyma hosszan tartóan vonzza magához a halakat. A fokhagymás DIP, illetve az ezzel dippelt csalik is nagyon jól kiegészítik.

570 Ft

A meleg, nyári vizek kedvelt etetőanyaga a kagylós. A pontyok szeretik a kagylót, ezáltal kagylóban gazdag helyeken (pl. Balaton) igen eredményesen használható. Javasoljuk hozzá valamilyen kagylós ízesítésű horogcsalinkat.

​Kiszerelés: 1Kg/db

Az alap csontis mix piros változata. Tapasztalatunk szerint egész évben jól működik. A keszegfélék horgászatában is jó használt vehetjük egy kis tejpor és őrölt kendermag hozzáadásával.

570 Ft

Ráerősítettünk a bevált tűzőszúnyogos barna keverékre egy kevés piros színezékkel és az eredménye ez a mix, amely meleg vízben kiválóan alkalmazható pontyfogás céljára.

​Kiszerelés: 1Kg/db

Az alap csontis mix sárga változata. Ez is inkább meleg vízben ajánlott, de világosabb mederfenék alkalmával őszi időszakban is sikeresen vonzotta a halakat.

570 Ft

Hasonlóan a csontis etetőkeverékhez, a tűzőszúnyogosnál is a férgek fogósságának lényegét kerestük. Az eredetihez nagyon hasonló aroma kifejlesztését követően teszteltük etetőkeverékbe adagolva és nagyon jó fogást eredményezett.

​Kiszerelés: 1Kg/db

Ennek a keveréknek a gerincét a finomra őrölt ttx adja meg. Finom szemcseméretetéből adódóan oldódás közben látványosan füstöl. Élénk vörös színe és áfonyás-citrusos íze már kora tavasztól vonzza a békés halakat. Bekeverésnél ne feledkezzünk meg a ttx nagy víz felvevő képességéről, ezért érdemes több lépésben nedvesíteni.

Kiszerelés: 1kg/tasak

540 Ft

Ez a nehéz szemcsés keverékünk olyan teszthorgászok segítségével készült, akik kizárólag folyóvízen horgásznak. Az ő tapasztalataik alapján állítottuk össze ezt a rendkívül gazdag beltartalmú mixet. Itt is egy nagyon különleges aromát használtunk, ami messziről az etetésünkre csalja a békés halakat. Megfelelő mennyiségű csontkukac hozzáadásával szép márnákat, jászkeszegeket zsákmányolhatunk segítségével.

695 Ft

Fűszer és csokoládé, látszólag két teljesen eltérő ízvilág. Mi mégis gondoltunk egy merészet és az "ellentétek vonzzák egymást" elv mentén egy kiváló etetőanyag receptben házasítottuk őket.
Késő tavasztól, ősz végéig bátran használható.
A nyári időszakban bőséges csemege kukoricával meghintve okozhat kellemes meglepetéseket.

Kiszerelés: 1kg/tasak

695 Ft

Egyszerre édes és egyszerre büdös ez a gyümölcsös keverék, amely a késő tavaszi időszaktól a kora őszi napokig ajánlott elsősorban pontyhorgászathoz. Az Extra MagMix-szel megbolondítva nagyobb testű halakat is horogra csalhatunk vele.